PLENO

O BNG reclama axilidade para que o colectivo de persoas artesás teñan os postos asignados en Semana Santa

Goretti Sanmartín Rei, na sala de prensa do pazo de Raxoi

Aínda están en proceso de redacción as bases da nova convocatoria

Santiago de Compostela, 18 de febreiro de 2023.- O BNG trasladará unha iniciativa ao Pleno para reclamar que o Goberno local axilice os trámites para que o colectivo de persoas artesás que venden en prazas e rúas da Cidade histórica poidan desenvolver o seu traballo xa a partir da Semana Santa.

O colectivo de persoas artesás que exhibe e vende os seus traballos en prazas públicas de Santiago de Compostela trasladou a súa preocupación ao grupo municipal do BNG porque, segundo explicaron, están en proceso de redacción as bases da nova convocatoria e requiren que se axilicen os prazos para poder abrir canto antes.

En concreto, reclaman que o proceso de adxudicación de postos xa estea concluído para desenvolver a súa actividade no tempo da Semana Santa co fin e dinamizar a actividade artística e comercial nas rúas de Santiago de Compostela nese período.

Neste sentido, o BNG reclama unha maior previsión por parte do Goberno local para a asignación destes postos, co obxectivo de que teñan posibilidade de desenvolver esta actividade de xeito organizado.