28M

César Lago

Candidatura 28M

Presentámosvos ás persoas que integran a candidatura do BNG de Santiago de Compostela ás eleccións municipais de 2023

23. César Lago

Estuda Filologia galego-portuguesa em Compostela.

Desde os anos 1980 milita ativamente no nacionalismo e sindicalismo de clase, ocupando cargos de responsabilidade desde o 1988 até o 2012. Posteriormente é membro do Conselho Local do BNG.

Nos primeiros anos 1990 trabalha como comercial em Nova Galícia Edicións.

Em 1992 desenvolve o projeto da criação da Escola de futebol dos Tilos, da qual faz parte até ao ano 2010 e onde desempenha as funções de coordenador e treinador. Em Cacheiras, Compostela e Cuntis treina equipas femininas.

Tem uma intensa actividade comercial com a abertura de Espadela, em agosto de 1992 na rua do Vilar, dedicado exclusivamente ao artesanato galego, e em 1994 coa importaçao de produtos da Índia e Nepal. Em 1998, inaugura a academia Arnela no bairro das Fontinhas. No ano 1999 e 2004 abre duas lojas mais em A Corunha. Hoje é comerciante na zona velha de Compostela, onde Espadela ocupa quatro lojas com história.